10/11/14

Vénsenos a noite enriba



Estou camiñando por unha pequena rúa situada nunha zoa vella da cidade, é de noite, eu síntome animado, alegre e enérxico, ando como a saltos, parecía flotar, o meu corpo era moi lixeiro, entraba nalgún pub, empezaba a bailar pero a xente non estaba tan animada coma min, volvía saír e seguín sentindo flotando, facendo largos saltos como simples pasos.

Sen darme de conta o cabo de camiñar chego a un pobo, alí tópome no camiño con un tractor vermello con unha cisterna enganchada, estaba entrando nun lameiro marcha atrás, eu cando estou xa moi preto observo que no chan de aquela entrada creceran moitas moras, unha morea de moras maduras e verdes, a cisterna pasaba sobre elas desperdiciándoas, ademais o condutor non vía e a cisterna chocáballe cas columnas que sosteñen o cancelo da entrada, cada vez que o volvía intentar o chan volvíase máis pastoso, eu intentei aproveitar algunha mora para comer, cacei no aire algunha branda e chea de sabor pero cando o tractor xa entrou non quedaba nada que comer.

Sigo camiñando cara casa, cando estou a piques de entrar vexo unha corte coa porta aberta de ferro aberta por completo, o mesmo tempo na distancia puiden apreciar como unha nube xigante achegábase, era case negra, parecía plena noite por onde pasaba, ia inundalo todo aínda máis, dirixinme a corte a pechar a porta para que non afectase dentro.

O estar a uns metros da porta noto como o chan esta pisado polos tractores, formábanse rodeiras fondas de barro, eu paso por enriba delas correndo e arrastrando todo o barro que encontraba, dentro o verme tres animais saian a identificarme, unha cadela medio mastín, unha porca branca con manchas negras e un cadelo rubio moi novo que mascaba unha bola do seu propio pelo.



FIN

Ningún comentario:

Publicar un comentario

Comenta que che inspira este soño, que che parece, que aprendiches ou cal é o dilema para ti.
Grazas polo teu aporte.